Samariterhemmet logo

???? Vintern rasat ut bland våra fjällar… ????????

I morgon, på Valborgsmässoafton den 30 april, är du varmt välkommen till Äldrecenter för att umgås och sjunga vårsånger tillsammans????????
Kl 13-15, vi bjuder på fika.

Äldrecenter finns i Diakonisshuset på Samaritergränd 2.

Varmt välkommen ????